Heb ik recht op vervangend vervoer?
Volgens de leasecontracten van Ricoh heb je geen op vervangend vervoer.
Het is de bedoeling dat je onderhoud of een reparatie zo goed mogelijk plant om je werkzaamheden heen,zorgt dat je op de locatie kan werken of even wordt gehaald en gebracht door iemand. Let op! Heb je een auto met Ricoh stickers (leasecategorie 'standaard', dan mag je wel vervangend vervoer aanvragen (bedrag wordt doorbelast aan Ricoh). Die medewerkers moeten tijdens kantoor uren mobiel zijn voor hun werkzaamheden.
Related Articles
Heb ik recht op winterbanden?
De leasevloot van jouw werkgever is voorzien van winter- en zomerbanden. Wisselen van banden doe je bij een bandenfitter zoals KwikFit, Euromaster of Profile. Waar jouw banden liggen opgeslagen of bij welke fitter je terecht kan, is na te vragen bij ...
Ik heb nog geen brandstof- en/of laadpas ontvangen
In de meeste gevallen ontvang je de pas en bijbehorende pincode voor de leverdatum van je nieuwe auto. Het komt voor dat dit proces bij de leverancier vertraging oploopt en je de pas en pincode pas na 10 werkdagen thuis op de mat vindt. De pas en ...
Hoe betaal ik de tol op de A24 (Blankenburgtunnel)?
Je kunt de tol voor de A24 (Blankenburgtunnel) betalen door je kenteken zelf aan te melden op https://www.e-tol.nl/. Aangezien de leasemaatschappij dit niet voor je verzorgt, is het aan jou om je leaseauto te registreren. Let op! Als je wisselt van ...
Heb ik een Internationaal Verzekeringsbewijs (groene kaart) nodig?
Ongeveer twee weken na levering van je nieuwe auto ontvang je een digitaal Internationaal Verzekeringsbewijs (IVB)*. Over het algemeen accepteren autoriteiten het IVB op je telefoon, maar in sommige gevallen wordt gevraagd om een papieren versie te ...
Ik heb schade aan mijn auto, wat nu?
Als je schade aan je auto hebt dan meld je deze direct, uiterlijk binnen 24 uur of de eerstvolgende werkdag, aan de leasemaatschappij. Als de omstandigheden ten tijde van het ontstaan van de schade daartoe aanleiding geven, wordt ook verwacht dat je ...